Cum își pregătesc părinții copiii pentru viitoarele oportunități de joburi?

Nu e nicio îndoială că aptitudinile STEM – Science, Technology, Engineering, Math (Științe, Tehnologie, Inginerie, Matematică) vor cântări mult pe piața muncii de mâine. Iar în prezent, majoritatea sistemelor educaționale sunt în urma curentului. Angajatorii au mai multe joburi disponibile decât oameni calificați iar profesorii calificați sunt de asemenea prea puțini. Recent, un grup de lucru din cadrul Milken Institute a vorbit despre cum ar putea fi rezolvat acest dezechilibru și a discutat despre un viitor în care 1,4 milioane de joburi tip STEM vor trebui ocupate în următorii cinci ani, dar numai 16% din elevii de liceu sunt interesați de aceste domenii. Deși membrii grupului au discutat despre tabloul general cu soluții prezentate dintr-o perspectivă avantajoasă, descoperirile lor sunt foarte instructive în legătură cu ceea ce pot face părinții azi pentru a-și pregăti copiii pentru viitor. În urma acelei discuții foarte extinse, vă prezentăm aici trei lucruri pe care părinții ar trebui să le ia în considerare.
Programele de tip after-school oferă oportunități unice de învățare
Pe perioada școlii, un copil reprezintă o audiență captivă în mod involuntar. După școală, însă, ”balanța puterilor se schimbă”, deoarece copilul poate opta pentru un program de tip after-school la care chiar își dorește să participe, spune Brent Bushnell, CEO al companiei Two Bit Circus din Los Angeles, o companie care oferă produse și evenimente ce combină povestea cu tehnologia. Această combinație îi permite copilului să vadă un concept abstract învățat la clasă devenind real și relevant.
Beneficiul aici este că acest gen de programe after-school practice care încurajează inovația sau construcția, fie că este cu componente din roboți sau cu piese LEGO®, va oferi copiilor o familiarizare timpurie cu sfera STEM prin contactul cu activități practice cum ar fi fabricarea, inventarea, programarea, măsurarea, designul și testarea. Atunci când copiii fac conexiuni semnificative cu ceea ce au învățat, procesul de învățare se îmbunătățește.
Fetele sunt slab reprezentate în carierele STEM
Copiii sunt adesea interesați de știință pe toată perioada ciclului primar. Dar ceva se petrece cu fetele în perioada gimnazială. Interesul lor pentru știință și matematică scade considerabil. Femeile sunt bine reprezentante în ariile medicale și ale chimiei, dar prea puține dintre ele urmează cariere în domenii tehnologice, spune Kimberly Bryant, fondator și director executiv al companiei Black Girls Code. În primii ani de liceu, fetele devin conștiente de presiunile multiple cărora trebuie să le facă față și, din păcate, societatea, profesorii și chiar părinții le descurajează să urmeze cariere în domeniul tehnologiei, mai spune ea.
Aptitudinile de scriere și de comunicare sunt de asemenea valoroase
Nu este suficient să fii bun la calcule până la vârsta de 15 ani, sau un maestru care poate concepe aplicații de milioane de dolari. Aptitudinile STEM sunt importante la locurile de muncă din viitor, dar membrii grupului de lucru au fost de acord asupra faptului că joburile viitoare vor avea nevoie de trei mari aptitudini: rezolvarea problemelor, scrierea și prezentarea. Toate au de-a face cu abilitatea de a comunica și convingător, și clar, și în scris și față în față, toate îmbinate cu o minte flexibilă și dinamică care se poate adapta la schimbare și poate identifica alternative. Încurajați-vă copiii de la vârste fragede să analizeze problemele și să vină cu propriile lor soluții.
Ei cred ca e DISTRACTIE. Tu stii ca este EDUCATIE.
Informații contact
- 0771.172.114
- bucharest@bricks4kidz.com
- Str. Glodeni nr. 3, S2, București
LEGO Fun
Conectează-te cu noi:
We Learn, We Build, We Play with LEGO® Bricks
Copyright © 2019 Bricks 4 Kidz. All rights reserved. PRIVACY POLICY | CORPORATE CONTACT | COOKIES
LEGO® and DUPLO® are registered trademarks of the LEGO® Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse these programs or this web site.